Πέντε συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο εισερχόμενο σχέδιο μάρκετινγκ 1. Προσδιορίστε τους πελάτες / στόχους σας Για να αποκτήσετε τους πελάτες στην ιστοσελίδα σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, πρέπει να ξέρετε ποιοι είναι οι πελάτες σας και από όπου έρχονται σε εσάς (πχ αναφορές από το Google Analytics). Δημιουργήστε ένα προφίλ του μέσου πελάτη - ποια είναι η ηλικία, η περιοχή, το φύλο ... 2. Ορίστε την επιθυμητή ενέργεια Αποτελέσματα από τους επιχειρηματικούς στόχους σας, πρέπει να αυξήσετε τον αριθμό των παραγγελιών ή να λάβετε νέες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την αποστολή ενημερωτικών δελτίων; 3. Κατασκευάστε την καμπάνια σας Ας πούμε ότι ένα μέρος των Χριστουγεννιάτικων προσφορών σας είναι η τελευταία φωτογραφική μηχανή XY. Για την προώθηση της εμπορευσιμότητας του προϊόντος μπορείτε φυσικά να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ένα ενημερωτικό δελτίο (newsletter), ή δημοσιευσεις σε blog. Επίσης μπορείτε να φτιάξετε Infographics, που θα παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της έρευνας / δημοσκοπήσης σας ... 4. Να είστε κοινωνικοί όπου είναι οι πελάτες σας Το Pinterest είναι πολύ δημοφιλές, αν προσφέρετε ρούχα, αλλά τι γίνεται αν οι πελάτες σας έχουν προφίλ στο Facebook; Μην χάνετε χρόνο δημιουργώντας άσκοπα πίνακες μηνυμάτων στο Pinterest, αλλά προετοιμάστε τις πολύτιμες φωτογραφίες που μπορείτε να δημοσιεύσετε στη σελίδα σας στο Facebook. 5. Μην ξεχνάτε τα στατιστικά στοιχεία Κάθε βήμα που παίρνετε στην εισερχόμενη επιχείρηση μάρκετινγκ, επιβεβαιώστε πρώτα στατιστικά, έτσι ώστε να μην επαναλαμβάνετε στο μέλλον το ίδιο λάθος.